ԹԵՍՏԱՅԻՆ ԱՌԱՋԱԴՐԱՆՔԻ ՆՄՈՒՇԱՅԻՆ ՀԱՐՑԵՐ

12/12/2024

ԹԵՍՏԱՅԻՆ ԱՌԱՋԱԴՐԱՆՔԻ ՆՄՈՒՇԱՅԻՆ ՀԱՐՑԵՐ
Թեստային առաջադրանքները կարող են պարունակել «Հաշտարարության մասին» ՀՀ օրենքից և վերաբերելի ենթաօրենսդրական ակտերից, ՀՀ քաղաքացիական դատավարության օրենսգրքից և ՀՀ ընտանեկան օրենսգրքից հաշտարարությանն առնչվող կարգավորումների վերաբերյալ հարցեր:       
1 Հաշտարարությունը գործընթաց է.
  • որն ուղղված է կողմերի համաձայնությամբ իրենց միջև առկա վեճն անկողմնակալ երրորդ անձի՝ հաշտարարի օգնությամբ հաշտությամբ լուծելուն.
  • որն ուղղված է կողմերի միջև առկա վեճն անկախ կողմերի համաձայնությունից անկողմնակալ երրորդ անձի՝ հաշտարարի կողմից լուծելուն.
  • որտեղ կողմերից մեկի համաձայնության առկայությունը բավարար է գործի ելքը Հաշտարարի կողմից որոշելու համար․
  • որի արդյունքներով Հաշտարարը կայացնում է կողմերի համար պարտադիր որոշում․
  1. Կարող է արդյոք վեճը հանձնվել դատարանի քննությանը, եթե կողմերի միջև առկա է հաշտարարության վերաբերյալ համաձայնության.
  • այո, վեճը կարող է հանձնվել դատարանի քննությանը հաշտարարությունն ավարտելուց հետո.
  • ոչ, վեճը չի կարող հանձնվել դատարանի քննությանը և ենթակա է լուծման բացառապես հաշտարարության միջոցով.
  • այո, վեճը կարող է հանձնվել դատարանի քննությանը հաշտարարությունն ավարտելուց հետո, եթե Հաշտարարը գրավոր համաձայնություն է տալիս.
  1. Ակտիվ լսելն օգնում է.
  • Կողմերին ամրապնդել իրենց դիրքերն ու փաստարկները.
  • Կողմերին ավելի լավ հասկանալ միմյանց տեսակետը.
  • Հաշտարարին գործի իրավական էության վերաբերյալ արդարացի դատողություն անել.
  • Հաշտարարին վեճի վերաբերյալ կայացնել արդարացի որոշում.
  1. Հաշտարարն իրավունք ունի.
    • հաշտարարության ընթացքում հանդիպումներ կազմակերպելու ինչպես հաշտարարության բոլոր կողմերի հետ միաժամանակ, այնպես էլ հաշտարարության յուրաքանչյուր կողմի հետ առանձին.
    • հաշտարարության ընթացքում հանդիպումներ կազմակերպելու միայն հաշտարարության բոլոր կողմերի հետ միաժամանակ․
    • հաշտարարության ընթացքում հանդիպումներ կազմակերպելու միայն հաշտարարության յուրաքանչյուր կողմի հետ առանձին.
  1. Կողմի հետ փոխկապակցված հաշտարար չի համարվում.
  • կողմի կանոնադրական կապիտալի մինչև 5 տոկոսին տիրապետող անձը.
  • կողմի կառավարման մարմնի ղեկավարը.
  • կողմի տնօրենների խորհրդի (դիտորդ խորհրդի) անդամը․
  • կողմի գլխավոր հաշվապահը.
  1. Նշվածներից ո՞րը չի համարվում Հաշտարարության գործընթացի ավարտվելու հիմք.
  • ֆիզիկական անձ կողմերից մեկի՝ երկրից մեկ ամսից ավել բացակայելը․
  • ֆիզիկական անձ կողմերից մեկի մահը․
  • ֆիզիկական անձ կողմերից մեկին դատարանի՝ օրինական ուժի մեջ մտած վճռով մահացած ճանաչվելը․
  • իրավաբանական անձ կողմի լուծարումը․
 
ԻՐԱՎԻՃԱԿԱՅԻՆ ԽՆԴՐԻ ՆՄՈՒՇԱՅԻՆ ՕՐԻՆԱԿ
Դուք հաշտարար եք և պետք է անցկացնեք ամուսիններ Միրա Դրեյֆուսի և Մհեր Կարապետյանի հանդիպումը, ովքեր հինգ տարի համատեղ ապրելուց կոնֆլիկտային իրավիճակում են հայտնվել և որոշել են ամուսնալուծվել։ Կոնֆլիկտը կողմերի միջև առաջացել է, երբ Մհերի ծնողները, առողջական խնդիրներից ելնելով, տեղափոխվել են ապրելու զույգի հետ նույն տանը, իսկ Միրան չի խնամել նրանց, ինչը վերջիններիս կողմից ընկալվել է որպես բացահայտ արհամարհանք։
Թեև հաշտարարության նիստին հրավիրվել են միայն երկու ամուսինները, անսպասելիորեն հաշտարարության հանդիպմանը Միրա Դրեյֆուսի հետ ներկայացել է նրա քույրը, իսկ Մհեր Կարապետյանի հետ ներկայացել են նրա ծնողները։ Ներգրավված ընտանիքներն ունեն գերմանական և հայկական ծագում, ինչը կարող է ազդել ընտանեկան վեճերում նրանց տեսակետների վրա: Նրանք բոլորը պնդում են, որ պետք է մասնակցեն հանդիպմանը։ Զույգը կարծես թե ճնշված է, բայց դեմ չէ իրենց ընտանիքի անդամների ներկայությանը:
Նախքան այս նիստը, Մհերի հետ նախնական հանդիպման ընթացքում նա հայտնել էր, որ շատ զարմացած է Միրայի պահվածքով, և իր կնոջից ակնկալում էր հարգանք և հոգատարություն իր ծնողների նկատմամբ, քանի որ ինքը միշտ իր կնոջ կողքին է եղել և օժանդակել է ամեն հարցում։ Մհերը նաև նշել էր, որ ինքը ունի բավարար միջոցներ ծնողներին կողմնակի խնամքը ֆինանսավորելու համար, սակայն վիրավորված է Միրայի անտարբերությամբ, հատկապես այն բանից հետո, երբ վերջինս հայտարարել է, որ խնամքն իր պարտականությունների մեջ չի մտնում։ 
Այս նիստի ժամանակ դուք նաև հիշում եք, որ Մհերը ձեր հետ միևնույն դպրոցում է սովորել և շուրջ 5 տարի եղել է ձեր դասընկերը։
Նախքան այս նիստը, Միրայի հետ նախնական հանդիպման ընթացքում, նա նշել էր, որ գնահատում և հարգում է իր ամուսնու ծնողներին և վերջիններիս չխնամելու պատճառն այն է, որ ինքը, վերջերս աշխատավայրում իրականացված ռոտացիայի արդյունքում, նոր և առավել բարդ ծրագրերի վրա է աշխատում և աշխատանքային ծանրաբեռնվածությամբ պայմանավորված շատ հոգնած է լինում, այն աստիճան, որ անգամ այս փոփոխության մասին չի հասցրել խոսել ամուսնու հետ։ Բացի այդ, Միրան նշել էր, որ ինքը անգամ չէր պատկերացնում, որ իրենից ակնկալվում է խնամքի ցուցաբերում, այլապես կփորձեր ինչ որ կերպ համատեղել դա աշխատանքի հետ, քանի որ չի ցանկանում վիրավորել ամուսնուն և նրա ծնողներին։ Նա նաև նշել էր, որ այս մասին կիսվել է քրոջ հետ, ով աշխատում է նույն գործատուի մոտ և տեղյակ է ռոտացիայով պայմանավորված իր ծանրաբեռնվածության մասին ու բացի այդ Միրայի քույրը կարծում է, որ ամուսնու ծնողների խնամքով զբաղվելը Միրայի պարտականությունների մեջ չի մտնում։
Հարցադրում 1. Հնարավո՞ր է  արդյոք այս գործով հաշտարարություն անել։ Ինչո՞ւ։ Ո՞րն է այս գործով հաշտարարության գործընթացի թեման: Այս գործով կա արդյոք Հաշտարարի՝ կողմի հետ փոխկապակցվածության խնդիր: Ինչո՞ւ:  Ինչպե՞ս պետք է վարվի հաշտարարը, երբ պարզում է, որ Մհերն իր դասընկերն է եղել։
Հարցադրում 2. Դուք արդյոք կորոշեք հանդիպումը անցկացնել բոլորի մասնակցությամբ, թե՞ միայն զույգի մասնակցությամբ։ Ինչո՞ւ: Եթե երկու կողմերն էլ համաձայնեն, հաշտարարության գործընթացին թույլ կտա՞ք  Միրայի քրոջը և Մհերի ծնողների մասնակցությունը։ Ինչո՞ւ և ե՞րբ։ Կկիսվե՞ք կողմերի հետ Ձեր դիտարկումներով, թե ինչի շուրջ է վեճը: Ձեր կարծիքով որո՞նք են այս գործում կողմերի իրական մտահոգությունները։ Կխրախուսե՞ք կողմերին կիսվել, թե որոնք են իրենց իրական մտահոգությունները: Ինչպե՞ս դա կօգնի: Որո՞նք են այս գործում Կողմերի ընդհանուր շահերը: